We burn up the city, we're really a fright. Drink up me heartis, yo ho.



Det är sant! Jag har sett Pirates of the Caribbean (4) on stanger tides! Jag kan seriöst inte fatta att jag faktiskt har sett den, på midnattspremiären, på bio! Midnatt! Premiär! Bio!
I tisdags så for jag och Sosso hem till mig och spelade Pirates spelet, sen efter att hon varit på teater så for vi till henne och fixade oss inför midnattspremiären av Pirates. Såklart vi skulle klä ut oss, jag menar det är ju en självklarthet för sådana pirates-nördar som vi!
Sen spenderades resten av kvällen med att ladda, kring halv elva kom Ida och sen for vi till bion där vi mötte Linnea. Alla fyra var jättespeedade och väldigt, väldigt förväntansfulla.
Och när filmen började. Vilken känsla. Filmen var i 3D och började såklart med en jumpscare. Men i alla fall så var filmen helt underbar, den hade allt jag ville att den skulle ha, och nästan lite mer! Såklart så är ingen film perfekt, men den här var ändå helt underbar, även om den hade några brister. Jag lovar att det här inte var sista gången jag ser den på bio♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0