Well you must be a girl with shoes like that, she said you know me well.

Igår hade jag en sjukt underbar dag på många sätt och vis! Skolan var väldigt rolig faktiskt, även fast jag var sjukt trött!
Efter skolan var jag med Sunne, och vi kan lätt skryta om att vi haft kladdkakemuffinssmetskrig! Oj, så kul man kan ha! Vi bakade i alla fall, tittade på klipp på youtube och så. For bara hem och åt en snabbis och sen for jag tillbaka till Sunne, och då var även Lydia, Sandra, Martin, Liv, Simon, Adrian och Oliver där. Efter ett tag kom även Emmy, Matte och Jr, men de stannade inte så länge. Men undertiden de var där så hann vi i alla fall cykla till nå höbalar och flumma runt där. Sen när de for så såg vi på Hitta Nemo! Och tur att Lydia är diskret när hon pratar i telefon... ;-)

Idag så började
jag dagen med att fara på stan med mamma, där jag fick ett par shorts och en tröja innan vi fikade med Evve och Hanna. Nu har jag nyss målat och ska snart på något sorts kalas? Prinsar och Prinsessor lovas i alla fall.


Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0