Wish I could be a part of your world.

HAHAHA, jaa du! Fy vad snäll jag känner mig, haha, jag är ju bäst på att blogga! Aja, idag är i alla fall sista dagen på påsklovet och imorgon börjar skolan om igen! Fast det ska faktiskt bli ganska kul, jag menar, det är ju bara sex veckor kvar, och två av dem är halva! Och vad har jag gjort sen jag bloggade sist då? Jo, jag har varit med kompisar hela dagarna/kvällarna, sett väldigt många filmer, cyklat/gått omkring i hela b-viken med kompisar, pratat, flummat, blivit våldgästad också valborgsfirande igår då! Kvällen spenderades hos Emmy med henne, Matte, Adrian och Oliver. Vi grillade, körde någon sånglek?, spelade biljard (jag ägde ut både Oliver och Adrian ;-) ), såg på film, skrattade och typ såg på film. Kul var det i alla fall!

Nu vet ni att jag lever i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0